Sjuk:(

Hejsan:) idag är jag sjuk jag har snuva och ont i halsen, har inte kunnat blogga för att jag är sjuk men nu så gör jag det så att ni får någonting att läsa!
Jag har blivit lite bättre men förkylningen är fortfarande i mig känner jag.
I söndags så badade jag i havet med min syster och hennes kompis, det var faktiskt inte så kallt.
Igår var jag ju sjuk så då var jag ju hemma och tittade på film och sen runt klockan tre på dagen, så somnade jag.
Och sen så inatt så vaknade jag klockan 2 och kunde inte somna, men till slut efter en timme så somnade jag.
Men ha det så bra:) och hoppas att inte ni blir sjuka, det är inte så roligt att bli sjuk den näst sista veckan i 6:an:(.
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0