Min sommar dag:)

Hejsan! idag så har jag varit på skolan och då sa hade vi glosor men jag glömde att öva på dom:( hehehe.
Sen så hade vi idrott och då badade vi på ett badhus, och sen så var det jätteäcklig mat på skolan igen! och jag som var så hungrig.
Sen så hade vi No och då skulle vi gå ut och prata på gården eller någonting sånt där men då istället så fick vi göra vad vi ville ute:) i en hel timme!
Sen så gick jag på ica och köpte godis, hoppas att mamma eller pappa inte ser det här då blir dom sura för att jag har godisförbud!
Och nu så ska jag ut och sola på balkongen och sen så ska jag ducha och kanske gå på ett disko och jag sprang inte det där loppet igår hahahaha var för slö/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0