Idag!

Hejsan:) idag så har jag varit på skolan, där så bakade vi rulltårta på hemkunskapen och den var god!
Sen när jag kom hem så hade pappa kommit hem från jobbet:) för att han jobbar i norge och är borta i två veckor och kommer hem och är hemma en eller två v
När gick hem från skolan så åt jag medans min rulltårta som jag och mina kompisar hade gjort, och när jag kom hem så åt jag norsk nutella! och sen så gick jag ut med min katt.
Och nu sitter jag på balkongen med min syster och min katt, och snart så kommer min mamma hem och då ska vi kanske springa ett lopp som är ca 4 kilometer.... om vi orkar.
Och sen så ska jag titta på tv och sen så går jag och sover/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0