Idag och igår

Hejsan:) förlåt för att jag inte har bloggat på länge:( och därför så ska jag nu berätta vad jag gjorde idag och igår.
Igår: igår så var jag på skolan och efter det så for jag och en kompis till stan för att vi skulle köpa morsdag presenter, och när vi var där så mötte jag en klasskompis på H&M och sen så åt vi ochså på max.
Laddar upp bilder i morgon på morsdag presenterna.
Idag: idag så åkte vi till stan och sen så åkte vi faktiskt till stranden, först var det soligt och efter tio minuter så blev det molnigt då åkte vi hem igen, hemma så var jag min syster och hennes kompis ute och lekte med våran katt och grannarnas katter var ochså ute, sen så gick jag och mamma på ica och handlade godis...jag sviker mitt godislöfte hela tiden hahaha, sen så åt vi mat och när vi var på stan så köpte pappa en soda stream! jag blev ändå glad även om jag inte gillar kolsyra/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0