Idag

Hejsan blev lite fel med inlägget innan det här råkade trycka på publicera knappen innan jag han skriva något, det är faktisk andra gången jag har råkat göra det.
Men nu går vi vidare...idag så vaknade jag halv sju på morgonen för att jag skulle på ut eller av vecklings samtal som min lärare kallar det, jag fick inte veta mitt betyg som jag kommer att gå ut mellenstadiet med men jag fick bara veta vad jag fick på alla nationella prov som jag har gjort.
Och ärligt talat så är jag nöjd över resultatet.
Sen så hade vi idrott, vi spelade brännboll.
Efter det så hade vi engelska och då tittade vi på en engelsk film utan svensk text och filmen hette på engelska typ "den onda kaninen" hahaha den filmen var konstig, och imorgon så ska vi kolla på Kalle och chockladfabriken utan svensk text ochså.
Och jag har börjat fundera på om jag är pollen allergiker för att idag när jag vaknade så var det var runt 
hela mitt ena öga, och sen så läckte det ut var hela dagen från mitt öga och alla trodde att jag grät fast jag inte gjorde det det bara rann automatiskt.
Och alla sa att det var på grund av pollen och när jag var inne så rann det inte så mycket, och när jag gick ut rann det jätte mycket/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0