Idag

Hejsan:) idag är det torsdag den längsta dagen på skolan i veckan:( men vi har ändå dom roligaste ämnena på torsdagen som hemkunskap och slöjd....även om  jag suger på slöjd, och så får vi spela med bandet på torsdagar och i bandet så ska jag och en annan sjunga i mikrofon för hela klassen.....pinsamt!
Och jag får hoppas att jag inte skrattar.
Jag var på vårdcentralen idag med min mamma på grund av det där med mitt öga, dom trodde mest på att det var ögoninflamation än pollen och om det inte gick över efter en vecka så fick jag komma tillbaka dit och få något botemedel.
När jag kom hem från skolan idag så hade pappa köpt en ny ipod! och sen så sa han att han hade beställt en sån där maskin som gör kolsyra som t.e.x coca cola.
Sen så åt jag en chocklad kaka.
Ikväll så ska jag titta på tonårsbossen och revenge/Emma

Kommentarer
Postat av: Alice - bilderbyalice

Hej, jag har veckans blogg på min blogg, skulle vara roligt om du skulle vilja vara med http://bilderbyalice.se/2013/may/veckans-blogg-2-3.html#comment
förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer!

2013-05-23 @ 18:00:42
URL: http://bilderbyalice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0