I söndags

Hejsan:) jag tänkte berätta vad jag gjorde i söndags på grund av att jag inte orkade blogga då.
Först så gick jag på kiosken med Katarina Magdalena och min syster Chanel, och där köpte vi mjukglass!
Sen så åkte vi till stan och gick till Luleås stadspark och där firade dom att vi är 75000 personer i Luleå.
(Vilket är rekord i Luleå)
Och då hade dom bakat en 75 meter lång tårta som man fick ta och äta gratis, det var typ en liten rulltårtsbit.
Den var faktiskt inte så god som jag trodde...men man fick ju saft till!
Sen så fick man åka en buss som var från 50-talet, och man fick godis när man åkte i bussen!
Sen så åkte vi till badstranden men jag badade inte...för att jag ville inte bli förkyld och det var faktiskt kalt när jag doppade tårna i vattnet.
Jag åkte hem tidigare än dom andra, och jag köpte ochså en klänning men glömde ta kort på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0