Avslutningen

Nu har jag äntligen slutat 6:an, och det känns så skönt även om jag kommer att sakna min klass.
Avslutningen började redan två dagar innan avslutningen, då var vi klockan 7 i vårat klassrum med våra föräldrar och syskon som ville komma, när vi var där så fick vi fika och vårat betyg.
Jag fick i alla fall bra betyg:) tycker jag.
Sen så tog vi gruppfoto på hela klassen med våran lärare.
På torsadagen så var vi lediga, då var jag bjuden på Patricias kalas så då var jag ju där.
Och sen på fredagen så var det ju skolavslutning i skolan och i kyrkan sjöng vi Eenie Meenie som är Justin Biebers låt och Sean Kingston.
Här är några bilder från avslutningen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0